fredag 23 september 2011

Heelg!

Attans så ont i ryggen jag har, vilken dag detta varit. Fastän jag inte jobbar mer än 5h om dagen så har jag slitit mer än någonsin förr. Skulle ju vara läger i helgen på Westerlundska, men det var inställt så vi hade helt plötsligt mycket mera att städa än vad som egentligen var tänkt. Så vi har slitit slitit och slitit lite till. Men det är samtidigt skönt att det alltid finns något att göra. Det är knappt man hinner allt ens. 
  
Lyckats sparka av halva min lilltånagel typ också hahaha INTE skönt. Tänker inte heller bjuda på någon bild som jag annars brukar göra, det är helt enkelt för motbjudande för att jag ska vilja utsätta någon för detta.
Idag åker vi i alla fall till Fagersta och tar hand om pappa och Yvonnes hus. Ska bli kul faktiskt. Linn kanske skulle kika förbi i helgen också :) SKOJIGT!

Jaja, nu blir det tv en stund. Har packat min väska så gott jag kan :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar