tisdag 27 september 2011

Full rulle!

Jo då, tisdag. Idag höll jag knappt på att ta mig upp ur sängen. Var så fruktansvärt trött! Kanske är det så att man är pigg på måndagen för att man är utvilad, och då tar man i lite extra, för att sen vara död på tisdagen? Kanske är det så, men det verkar ju som att man hämtar sig sen i veckan på ett eller annat sätt.
Kämpade som en gris idag i alla fall med städningen på Westerlundska, och i morgon ska jag städa på Pluto och Novisen vilket är ett ganska tufft område. Men det kommer gå bra :)

Just nu har jag städat, diskat och tvättat här hemma (eller ja tvätten är inte klar ännu). Hade velat dra ut och springa idag, men benhinneinflammation hindrar mig och jag måste spara på benen till på lördag då Topploppet går av stapeln! Så ikväll när Leo är och spelar med orkestern så ska jag ta och baka lite :) Bland annat en äppelkaka då Leo har äpplen vi behöver göra något med och sen tänkte jag baka Scones. Det har man inte gjort sen högstadiet på hemkunskapen! Så ska bli intressant haha :)

Tills vi hörs igen, ha en underbar dag!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar