söndag 18 september 2011

Drottningens pizzeria

Igår blev det drottningens pizzeria med Maria på kvällen, samt lite hårfärgning m.m

Somnade tidigt, ensam. Men jag antar att ensamtid är bra också, även om jag hatar att sova själv nu mera. Leo kommer dessutom inte hem förrän ikväll =( inge söndagsmys med honom med andra ord, och nästa helg åker jag ju till Fagersta och är husvakt åt pappa... tråkiga helger. Men får blicka framåt och längta till Topploppet första oktober.

Håller på och tvättar lite nu, men efter det ska jag ta och dra ut och springa lite. Måste hålla igång med träningen så mycket jag bara kan!

Idag gick förresten Leos dator sönder, hur vet vi inte. Men vi konstatera att det inte är Måfors fel i alla fall, bara maximal otur. Hoppas Kenneth kan rädda de bilder som går förlorade annars.
Har slängt in mina grejer på externa hårddisken eftersom jag har ett par många tusen bilder som skulle gå förlorade om min dator gick sönder!

Vore katastrof!!

PUSS så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar