söndag 18 september 2011

att köpa eller inte köpa?

Sitter och dreglar över alla jump suits som vanligt en sån här lite småkall söndagskväll.
Finns så många olika sorter, men alla är så dyra. Jag har pengarna, men ska man slösa? Aldrig någonsin har jag velat ha något så mycket som en jump suit. Men snålheten hindrar mig ständigt. Eller kanske vetskapen att jag behöver så mycket annat? Som nya träningskläder till exempel. När ska jag få arslet ur vagnen och åka och köpa lite nytt sånt? Som en löparjacka till exempel.

One Piece, PieceOfNorway, Zipperall, Luffy's... alla ser så sköna ut, alla är så fina. Jag har pengarna men jag köper ingen. Varför? Kan någon tvinga mig att ta steget och köpa en nu medan jag har pengar???
Jag har aldrig haft råd att unna mig saker förut, så därför är det något inom mig som säger att jag inte förtjänar att köpa någon.






















1 kommentar:

  1. Dem är skitsköna. Har nyss köpt en själv! Dem ÄR värda pengarna!!!Kram Jenny

    SvaraRadera