torsdag 1 september 2011

Blodomloppet

Det var grymt kul igår på loppet. Känns trist att det redan är över. Nu vet man inte när det blir något lopp nästa gång. Men jag är hooked i alla fall. Vill springa lopp igen. Även fast jag mådde sjukt illa under hela loppet (urinvägsinfektion) så var det ändå kul. För det var en utmaning. Jag fick inte tiden jag ville ha heller, men blev personsbästa för mig i alla fall vilket är bra! 

Vi hade mega otur med vädret, eller kanske jävligt tur. Det började ösregna precis när det var dags att springa och det regnade enda tills loppet var över! Men hellre pissregn än stekande sol :)
Längtar redan tills nästa utmaning!

Jag fick springa i Blodgivarfilen förresten, så jag var allra längst fram haha. Fick springa som en idiot i början för att inte bli nedsprungen. ;)
Fick en röd picknick filt som det stod blodomloppet av Geblod.se :) 

Sen fick man en medalj och en t-shirt och massor med bananer :) 

Min tid blev förresten ca 63-65 minuter. Jag vet inte exakt då resultaten ej kommit upp på blodomloppets hemsida ännu. Men enligt min egen klocka så blev det ca 63 minuter. Men är ju chipets tid man ska gå efter :)
Ville klara timmen, men får vara nöjd då jag sprang med Blåskatarr och hade så förbövelen ont. Envishet är visst min starka sida ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar