onsdag 31 augusti 2011

Dagen D

Japp idag är det dags för blodomloppet :) ska bli riktigt skoj faktiskt.
Åker till Västerås 16.19. Måste åka tidigare så jag kan kolla om jag får hämta ut mammas och Kenneths nummerlappar eftersom de kommer väldigt sent till Västerås med bussen. Lika bra det, för då har jag tid att kolla var det är jag ska och så. På eniro såg det ut att vara ungefär 2,6 km till tävlingsområdet från stationen. :) Tar väll kanske en halvtimme att gå dit.

Nu kollar jag mest bara på tv och tar det lugnt. Ska ladda med lite pasta sen innan jag åker till Västerås. Lite roligt känns det att behöva åka dit i träningskläderna hahah. Men det finns ingenstans att lämna sina kläder så jag får lov att vara ombytt när jag åker dit :)

Blir nog en rolig löprunda. Roligt att kolla på folk :) :)

PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar