tisdag 2 augusti 2011

Tisdag

Usch denna dag började inte alls bra.
Jag gick till arbetsförmedlingen för att ställa lite frågor om min framtid. Visade sig att jag kommer få stämpla, men jag kommer få pengar baserat på hur jag tjänat det senaste året. Vilket innebär att jag inte kommer få ett skit i princip. Så måste i sånt fall ansöka om socialbidrag! VILL INTE!!

Ringde i alla fall till Adecco i Enköping. Fick skicka mitt CV till en Pernillas mail så ska hon höra av sig om hon hittar något som passar min profil. Jag håller tummarna. Det ultimata vore ju om jag slapp stämpla o sånt.

Vi får se vad som händer.
Har känts väldigt tungt nu på morgonen men jag är på liite bättre humör nu. Försöker tänka positivt och ladda inför kvällens jobbpass.

Saknar min älskade karl!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar