onsdag 3 augusti 2011

Never give up!

Kvällen är över, så som så många andra kvällar.
Ligger åter igen i systers säng, dricker en cola och kollar på Criminal minds. I morgon är det onsdag, bara två dagar kvar tills min älskade kommer hit.

Har gått och funderat på min uppsägning hela dagen, på framtiden. Det känns faktiskt bättre nu efter att ha fått fundera lite. Även om jag får jättedåligt med pengar, även om jag får lov att ansöka om socialbidrag så får jag åtminstone bo hemma. Jag får påbörja mitt liv i Enköping på riktigt och jag kan äntligen avsluta mitt gamla liv i Fagersta och gå vidare på Riktigt.
Jag kommer slippa pendlingen fram och tillbaka. Det enda som är tråkigt är att jag på något vis klipper banden till mina släktingar här i Fagersta. Kommer inte träffa dem lika ofta som förr.

Men jag är ju i alla fall inte så långt bort som min bror kommer vara. Han ska ju flytta till Borås med sin flickvän :) glad för deras skull!

Allt kommer ordna sig!

Never give up, never fall down. Always get up again.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar