måndag 22 augusti 2011

Måndag

Yes, måndag. Ny vecka åter igen, som alltid när det är Måndag :)
Idag har jag varit busy busy :) Gått runt och lämnat massor med CVn  runt om i Enköpings city. Fick lämna många fler cvn än jag hade förväntat mig. Så fick lov att gå till biblioteket och skiva ut fler :)

Efter det gick jag och fikade lite på ett konditori med Varm choklad med vispgrädde :) Väntade nämligen på att Jessica skulle komma och hämta mig. Hon ville ha sällskap till Västerås Flygplats där hon skulle lämna sin mormor. Så jag följde med henne dit plus att vi virrade lite inne i stan för att se vart jag kan hämta ut min nummer lapp på måndag (alltså den 29onde).

Vi bestämde även att hon, Markus och Nicke ska komma och hälsa på hos oss på Onsdag. Kommer nog bli supertrevligt :) :)

Nu ska jag kolla på tv och njuta av livet. Sådär som man bara måste göra ibland :)

PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar