söndag 21 augusti 2011

I morgon är det ny vecka.

Jopp i morgon är det ny vecka åter igen. Måndag. Denna vecka har jag inga jobbtider inplanerade.
Så i morgon ska jag göra en jobbsökarvända på stan. Ska gå till lite olika ställen som jag planerat att gå till och lite ställen som jag inte planerat att gå till. Mest för att gå dagen att gå också.
Har inget annat planerat i veckan förutom klippning på torsdagen. Så ska försöka att verkligen ligga i och söka jobb denna vecka när jag faktiskt har tid. Även fast det är tråkigt. Men det måste göras!

Känner mig ändå ganska positiv, annars får jag väll åka in till Uppsala en dag på jobb sök eller något!

Det brukar ordna sig på något vis :)


Film ikväll någon av Fast and Furious filmerna, tänkte kolla på den :)
Bara ta det lugnt och ladda inför i morgon!


















I brist på bilder så lägger jag upp en bild från Ölands resan, mest för att den är så mysig och för att jag blir så varm när jag tänker på denna resa. Bästa resan i vårt förhållande nästan. Bara vi två på tu man hand. Så jävla underbart. Vi två, livslycka, glädjelycka, kärlekslycka. Fan vad jag är lycklig med dig!!

PUSS :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar