lördag 13 augusti 2011

Dåligt med uppdatering pga icke fungerande internet.

Nepp mammas internet har inte fungerat på hela dagen! Blivit tokig mer än en gång på det.
Både syster, jag och mamma försökte få det att fungera, men tydligen var det fler än vi som inte hade fungerande internet. (När man jobbar i butik så får man höra lokalt skvaller)

Min dag har i alla fall sett ut på följande vis:
Till att börja med så gick jag upp klockan tio, språkade en stund med min älskade karl i telefonen och bestämde mig sen för att dra ut en vända.
Gick upp till Eskiln med målet att springa minst 2 varv, kanske 3. Hann dock inte ens springa 2 fulla varv förrän jag mötte mamma i spåret åt fel håll. Hon skulle gå en långpromenad så jag följde med henne istället (att gå med henne är som att springa i princip, för hon går så förbaskat fort!)

Gick hemifrån typ kvart över elva och kom hem tjugo i tre. Ganska saftig motionsrunda med andra ord! mycket nöjd.

Spenderade sedan några timmar med att spotta och svära över internet innan jag duschade och sen drog till jobbet :)
Gick bra idag på jobbet. Inga konstigheter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar