fredag 29 juli 2011

Kan inte sommaren vara över snart?

Kan inte sommaren vara över snart?
Jag vet att jag spenderade hela vintern med att längta efter sommaren. Men i år har jag verkligen inte haft någon sommarkänsla, jag har inte njutit som jag brukar och jag känner inte att jag fått ut ett skvatt av den egentligen. Visst, har åkt till Gröna Lund en gång och ska åka till Öland över en helg. Men känns som att jag annars bara har åkt tåg och jobbat och bott hos mamma. Mina pengar går inte till något annat än tåg.. Det känns helt jävla ovärt. För mig känns det likgilltigt om det är sommar eller höst eller vinter just nu. Får ändå inte ut något av det. Fyfan jag känner inte alls igen mig själv just nu. Vilken jävla gnällspik. Miss unnar inte alls de som har det kul i sommar, de som får chansen att göra allt det där roliga eller som har semester. Ni förtjänar det, men ja, jag är avundsjuk på er.

Vi har haft en kanonsommar rent vädermässigt, men jag har knappt känt av det. Är trött på att pendla, är trött på att missa alla roliga aktiviteter. Nä fyfan, jag skiter i det nu. Går in i 100% jobbläge och struntar i allt omkring mig eller vad som händer. Vill inte höra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar