fredag 29 juli 2011

Avesta badhus

Fyfan, mådde verkligen skit i morse när jag vaknade. Övervägde att tacka nej när mamma frågade om Avesta badhus. Men sen bestämde jag mig för att följa med i alla fall. Och det är jag glad för :)
Det var riktigt kul faktiskt. Trodde aldrig att jag skulle åka vattenrutchkana med mamma hahaha! Men jo då, både kenneth och mamma åkte, och jag och mamma åkte flera gånger faktiskt.
Deras badhus var riktigt fint. De hade motionssim, barnbassäng, och utbildningsbassäng plus en ström som gick runt och sen en vattenruschkana som man skulle åka på någon ring i. Prisvärt med 40kr innan klockan två och 60kr efter klockan två. Sen hade de en liten restaurang också som hade billiga priser.

Kan rekomendera detta badhus för någon som vill ha något lite roligare än bara bassänger att simma i.

Är på mycket bättre humör och tror faktiskt jag kan överleva kvällens pass. Blev ju ännu bättre när jag fick veta att jag ska jobba med Linn !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar