Shit vad förvirrad jag blev i morse när jag vaknade upp i Leos rum! Jag fick nästan panik först. Men sen kom jag ju på att jag åkt tidigare hit haha! Jag är ju van vid att han ligger bredvid när jag vaknar, men idag är han ju på jobbet :)
Tagit mig en otroligt skön dusch och fräschat upp mig lite. Förkylningen är något bättre tror jag. Bara en jobbig hosta som stör mig. Men som sagt , jag är på bättringsvägen :)
Vet inte riktigt vad som sker idag. Tror vi ska in en vända till sala iallafall :) Leo ska visst klippa sig (IGEN) xD
Då kanske jag kan gå in på HM och köpa ett nytt bronzingpuder eftersom mitt förra gick sönder :)
Bilduppladdningen krånglar visst på Blogger just nu. så lyckades bara få upp en bild. Tänkte lägga upp lite bilder på kalvarna här i Tängbo, Men lyckades bara få upp 1 bild :S På något vis blev den typ suddig också!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar