Eller lunch kanske de är vid ett tiden? iallafall fick jag älgkött och potatis av leos föräldrar :) De var supergott!
Blir ju sällan sådär god mat hos mig då jag är skit dålig på att laga mat, samt alldeles för lat för att göra annat än typ makaroner o korv haha ;)
Nu är magen i allafall mätt och belåten :) jag undrar när Leo kommer hem :) han borde komma hem snart.
Får se vad som händer i helgen. Jag håller tummarna för en fullspäckad helg som vanligt :) älskar att ha mycket att göra :)
Nu kommer han bara för det :)
PUSS!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar