söndag 15 januari 2012

Söndag, skidåkning och städa bort julen

Söndag, vi åkte till Tängbo för att åka lite längdskidor! Nej jag skojar inte!
Vi åkte ute på åkern, på is och gräs haha! Men det gick faktiskt. Fanns lite snö där på åkern så det gick att åka. Även om det var halt och ena stunden och stumt andra stunden. Men behöver verkligen träna så det fick gå ändå :)

Sen kollade vi på Skicross en stund. Jag somnade på soffan haha! Ack! Men det var så otroligt skönt att få sova en stund.
Sen åkte vi hem för att städa bort julen. Så nu är faktiskt alla julgrejer äntligen borta. På tiden känns det som.


Dessa tre böcker vill jag förresten ha! Måste fråga syster yster om hon kan köpa hem dem åt mig från England :) Blir en aningen billigare än att faktiskt köpa dem i Sverige :O
Hehe japp jag är snål! ;)

PUSS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar