onsdag 18 januari 2012

Onsdag

Idag skulle jag varit ledig. Men städ ringde igår och fråga om jag inte kan jobba idag.
Självfallet sa jag ja, och fick även veta att hon vill att jag ska jobba måndag och onsdag nästa vecka också. så det kommer bli att jobba konstant tills nästa fredag. För jag jobbar ju denna helg också på Coop :)

Igår jobbade jag till 17 och sen var jag på friskis och svettis efter det och tränade lite :)
Idag ska jag jobba på städ som sagt, vet inte riktigt var eller hur länge. Men ska vara där halv elva i alla fall.
Så det blir nog bra. Efter det har jag tänkt träna. Vi får se hur det blir. Måste laga någon mat till min karl i kväll också så att han får med sig en matlåda till jobbet i morgon. Bara torsdag i morgon? Känns som att det borde vara mer än så. Kanske bara för att jag ska jobba så mycket?

Vill åka iväg någonstans nästa helg och göra någonting. Fira att jag inte behöver jobba på 2 dagar. Missar ju alltid saker på helgerna när jag jobbar.

Jaja, borsta tänderna och göra mig beredd att jobba :) PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar