fredag 13 januari 2012

Bio ikväll

Ändrade planer för helgen. Linn har fått magsjuka. Så blir bio ikväll istället, och i morgon blir det att dra till Västerås med Ylva för att försöka få tillbaka pengarna på SF för de biljetter som jag och Leo redan hade bokat till mig, honom och Linn. Man kan ju aldrig förutse såna saker. Men jag klagar inte, får jag åka till Västerås :) Funderar på att ta och klippa mig när jag ändå är i Västerås? Får fundera på saken :)


Blir en träff med några ur gänget ikväll i alla fall och se Hamilton. Dreggla lite över Persbrandts nya kropp. Mh mmh MMMH! Allt jag kan säga. Hoppas förstås att filmen ska vara bra också :)

Men först ska vi käka! Är VRÅLHUNGRIG! :)

Fredag den trettonde och jag har bara haft det bra idag! Konstigt ? ;)

PUSS på er!

Bjuder på en gammal randombild på mig också haha :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar