tisdag 13 december 2011

Tisdag-lucia

Idag är det lucia. Jag jobbar till fyra. Ovanligt att jag bara har 1 kassapass på hela dagen :O
Ska alltså plocka varor heeeela dagen. Kul va? ;)
Tiden som går så fort när man har kassa. Men antar att det är en skön omväxling från söndagens monsterpass när jag istället bara hade kassa HELA dagen :) undrar om städ ringer in mig i morgon. Inte jobbat för dem på 1,5vecka! Kors i taket!
Ringer dem inte i morgon så är jag ledig i morgon. Hoppas på jobb faktiskt. Bra att tjäna lite pengar. Vet ju inte om jag får vara kvar på coop efter nyår. Är ju bara ett vikariat även fast de söker en för tjänsten. Är inte säkert de väljer mig för det. Ovishet... Suck! Men bara att hålla tummarna! Jag gör i alla fall mitt bästa!

Nu ska jag ned och jobba! Vi hörs sen på min rast :) pussss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar