torsdag 29 december 2011

Så mycket att berätta!!

Förlåååt!
Lovade ju uppdatering. Höll jag mitt ord? Näää så otroligt mycket att göra men så otroligt lite tid haha.
Vi börjar att prata om julafton tycker jag. :)
Jobbade nio till kvart över tre. Älskar mina kollegor. Vilket härligt gäng. Sen var ju alla kunder så himla underbara. En supersöt liten tjej visade mig sin julklapp som hon fått. Det var en walkie talkie. Hon hade den ena och hennes farmor den andra haha :) Smart sätt att hålla koll på sina barnbarn i stora butiker!

Efter jobbet drog jag till Fagersta med S40in. Riktigt bra väglag så det tog inte alls så lång tid att åka :) Frös dock till på kvällen så fick åka långsammare då!
Spenderade kvällen hos farmor och farfar med släkt på pappas sida! Riktigt trevligt. :) Fick en valfri prenumeration på julklappsbytet och sen fick jag och Leo en varsinn filt som är superfina av pappa och yvonne. Glömt ta kort på dem! Varit så otroligt dålig på att ta kort på sista tiden??
Kom till Tängbo ca halv elva på kvällen. Pussa på min älskade karl och fick hans julklapp. Fick en röd OBH nordica vågtång om jag önskat mig :) Samt två stycken "mobilstrumpor" man har runt armen när man tränar :) Också superbehövligt! Leo fick en dockningsstation med klockradio till sin mobil och två par kalsonger :) bortskämda älsk <3

På juldagen åkte vi längdskidor! Så jag fick faktiskt inviga mina pjäxor och mina skidkläder :) :) dock inte mina skidor! Kändes dumt att åka på dem när de var så lite snö :)

Sen på kvällen åkte vi till Peter och Cecilia med Ida och André och käkade grillad oxfilé och hasselbackspotatis. SÄGER BARA MUMS!!

Bjuder på en ful bild som Leo tog på mig när jag höll på att packa upp mina skidkläder haha!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar