torsdag 29 december 2011

Onsdag, jobb och mellandagsrea, möte och jobbkontrakt!

I onsdags blev det jobba tre timmar, sen satt jag på möte med chefen en stund hihi. Mycket trevlig möte. Det var bland annat ett medarbetarsamtal och sen snack om framtiden. :) Fick veta att jag fått tjänsten på Coop om jag vill ha den (om jag ville??). Sa självklart ja, denna tjänst är endast ca 25h i veckan. Men jag har ju städ också så det gör ingenting :) sen kommer jag få ta truckkort samt ansvar för ett område. (Kompis det går bra nu!!) riktigt glad!!

Åkte till västerås sen med Ylva för att träffa mamma en sväng och kolla in mellandagsrean igen. haha. Köpte en tröja samt två ps3 spel. Spelen var till Leo :)
Efter det åkte jag hem, lämnade ylva och sen drog jag till Rotebro där Ida och André bor. De bjöd på mat så jag och Leo spenderade kvällen där :) mucho mysigt! hihi!!

Just ja!
Färgat mitt hår svart igen också. (Jag vet jag byter färg hur ofta som helst). Kul med lite nytt igen haha. Jag är hopplös. Är säkert rödhårig snart igen. Skulle inte förvåna mig ;)

hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar