tisdag 13 december 2011

Kväll!

Japp, jobbet är över, träningen är över och jag är hemma. Hade hoppats på att få lite mat i magen, men näääh karln hade inte gjort någon mat denna gång heller. Så nu står vi här, jag utan mat nu och han utan matlåda i morgon. Och jag vägrar göra mat ikväll. Är alldeles för trött ;) Jag har i alla fall en matlåda tills i morgon så får väll käka müsli eller nått om inte karln tar sig i kragen och slevar ihop lite käk!

Träningspasset gick bra, har börjat känna av benhinnan igen dock. FAN. Men ja, bara att smeta voltaren och ta det lugnt i morgon på passet. Tänker INTE låta bli att träna på grund av att benhinnorna känns av hela tiden, då och då.

Satt förresten och snackade med några av ungdomarna på jobbet innan jag drog till Friskis och Svettis. Riktigt härligt gäng :) kul att man får lite nya kontakter. Sandra har dessutom funderingar på att börja träna på Friskis och Svettis så då kanske jag snart har en träningskompis :) Wiiie!

Inte fy skam det inte.

Leo spelar COD MW3 ovanligt? Ja alltså call of Duty för er som är lika "newbies" som mig inom skjuta-skjuta-spelvärlden ;) haha!

PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar