torsdag 8 december 2011

Dubbelpass ikväll på gymmet?

Funderar på det faktiskt. Först jympa medel och sen styrka medel. Kommer ju inte kunna träna på hela helgen på grund av jobb så funderar på att köra ett ordentligt gympass idag. Första passet börjar klockan tre så jag ska dra dit om typ 40 min eller så.

Sen börjar det andra klockan fem!
Tränade ju ingenting i går, så blir att ta igen lite idag :) I vinter ska jag ha som mål att träna minst 3-4ggr i veckan och sen åka skidor på det också om det nu kommer någon snö hehe ;)

Har ett personligt mål som jag försöker nå. Man vill ju alltid ha snabba resultat. Men gaah, antar att man får vara tålmodig och vänta. Men mitt mål finns där, och jag kommer sträva efter att nå det, för att må bra, och vara nöjd med mig själv. Jag har också komplex som alla andra. Men jag väljer att inte prata om dem så mycket. Man ska ju vara nöjd med sig själv. Men egentligen är väll ingen det, och Alla dömmer alla. Oavsett om man är smal eller inte. Sen det där med att vara smal, ju smalare man blir, ju fler komplex får man. Men trots det så fortsätter vi träna och sträva mot att bli smalare.

Förr brukade jag aldrig bry mig, på den tiden jag varken sminkade mig eller brydde mig om vad jag hade för kläder på mig. Men nu bryr jag mig massor. Hur gick det till? Att bli "snyggare" kom med ett pris, och det får man leva med.

Nog om det. Friskis och Svettis klockan tre.

PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar