onsdag 30 november 2011

Onsdag!

Vart tog tisdagens inlägg vägen i bloggen? Okej jag erkänner, jag bloggade inte går. Hann helt enkelt inte!
Var och jobbade först i sedvanlig ordning på Coop. Drog hem och käkade och tog sen den trogne cykeln till Denise för att åka ut till stallet en vända.
Vilken snurrig dag tisdagen var. Var trött som ett as, hade träningsvärk, cykeln tappa kedjan, jag skar mig i fingret på jobbet och Tusse var INTE samarbetsvillig för fem öre. Men vi är inte bittra! I alla fall inte jag!

Idag har jag jobbat på kommunhuset istället för att vara ledig. Var så sjukt trött i morse när jag skulle ta mig upp ur sängen. Leo fick pusha mig lite, mitt hjärta <3
Han skickade ett sms idag och skrev att det vänta en överraskning hemma och att jag nog skulle få en chock. Haha överraskningen var en herrcykel som stod i hallen? Haha okej? Ingen aning om vad de ska betyda. Speciellt när jag precis blivit av med hans förra cykel i lägenheten och nu står en till där hahaha

Jaja, Anders är dagens namnsdagsbarn, och Leo heter ju det i mellan-namn. Så han ska få Älgfärsbiffar och potatis till mat. Orkar inte baka nå tårta så han får glass o digestive kex hehe :) får duga!

Just ja! Köpt hårfärg också, så nu ska mitt brundaskiga hår bli rött och fint igen! Fyfan vad fint! :)


PUSS på er alla där ute!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar