lördag 5 november 2011

Lördag och absolut inga planer alls.

Leo har dragit till Sala igen.. och han kommer inte komma hem förrän sent ikväll om jag känner honom rätt. Han frågade om jag ville följa med, men känner verkligen inte för att vara barnvakt idag även om Elly är typ världens sötaste unge, och Isak med för den delen.

Känner inte för att cykla hela vägen ned till gymmet heller, är väll kanske bara en sån där dag idag. Då man inte känner för någonting samtidigt som man faktiskt vill göra någonting. Linn ställde in går, så hon kommer inte idag heller. Fixa bromsar på bil är viktigt, annars kan det gå illa. Så hon skulle komma i morgon istället. Hade väll egentligen tänkt mig annat då, har för mig att Leos syrra kommer från Växjö då. Så Leo kommer väll försvinna till Tängbo då = vi har inte setts och kommer inte ses på hela helgen =( Bara att gilla läget!

Har masat mig in i duschen och duschat i alla fall. Skulle behöva diska och röja lite, men känner jag för det? Icke ;) Helt klart en sån dag idag då man inte känner för ett piss! Känner för en spontantripp någonstans. Men när man lagt 5000kr på skidor och 500spänn på kläder så finns inte det alternativet längre. Nöjeskontot denna månad är SLUT ggr 3.

Illa!


PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar