fredag 11 november 2011

Funkar blogger nu tro?

Försökte publicera ett inlägg igår. Men verkade vara något tillfälligt fel med blogger.
Kommer inte riktigt ihåg vad jag skrev. Något känsloladdat tror jag. Hade en liten mental svacka igår. De kommer och går som hos vem som helst. Kanske är det att vintern är på väg, eller att hösten varit så otroligt lång. Man blir lite trött av allt mörker. Känns som att man går upp när det är mörkt och kommer hem när det är mörkt. Man får aldrig se ljuset utomhus när man bara jobbar inne. Konstigt att man blir lite nedstämd?

Det är i alla fall fredag idag, helg. Igen. Inga planer alls som det ser ut just nu. Tängbo på söndag bara. Är ju fars dag. Min pappa bor ca 10 mil härifrån. Så blir inte att fira honom. Har inte heller hunnit skicka något kort. Känns lite dumt. Skickar jag det idag så kommer det inte fram förrän på måndag. Så får bli att ringa på söndag bara. Bättre än inget antar jag.

Ätit frukost och väntar på att den ska smältas. Klockan tio drar jag ut och springer en vända. Sen ska jag dusch och fixa mig inför mötet klockan två på Coop Forum.

Får se hur helgen urartar sig!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar