torsdag 24 november 2011

Bra jobbdag, trevligt lönebesked!

Började klockan sex idag på coop. Trodde jag skulle vara riktigt trött efter den långa ridturen igår. Men faktiskt inte. Man har så otroligt mycket att göra hela tiden så man hinner inte ens fundera över att bli trött. Så mina sex timmar gick faktiskt väldigt fort.

Efter jobbet drog jag till friskis och svettis och stod på crosstrainern en halvtimme och sen gjorde jag några benövningar i en kvart. Ikväll har jag planerat att jag ska ta och ut och springa. Så vi får se hur det går haha ;) Leo ska spela med orkestern annars skulle vi gått på gymmet tillsammans :)

I morgon blir det en lång jobbdag, först 05.30-10.30 på Städ och sen 11-18 på coop för att stressa hem och byta till ridkläder innan jag och Denise drar ut till stallet :)

Fick mitt lönebesked idag. Riktigt glad blev jag när jag såg hur mycket jag fick i lön :) Kul när man får betalt för all den möda som man lagt ned på jobbet :)

Nu ska jag vila en stund, precis ätit mat så funderar på att kolla på vampire diaries en stund.

PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar