onsdag 23 november 2011

Boy, you have my heart now

Boy, you have my heart now.

Vi håller ihop ännu. Som två bitar i ett pussel, ovilliga att släppa taget. I alla fall jag. Jag fann dig, när jag som minst anade det. Och du tog mig med storm, som någon annan aldrig någonsin gjort. Du har förändrat mig på många sätt och vis. Positivt!
Hade aldrig kunnat önska att vi skulle få det så här bra, Du och Jag. Men jag kan inte längre föreställa mig ett liv utan dig. Hur var mitt liv innan du charmade dig in? Du överraskar mig fortfarande, och mina känslor är starkare än någonsin förr. Jag saknar dig, fastän vi bara är på jobbet. Du är ljuset, värmen, lyckan och de där pirrande fjärilarna i magen. Du kan alltid få mig att le, när ingen annan kan. Med dig känner jag mig hemma, trygg. 

Tack för att du släppt in mig i ditt liv. Jag älskar dig, mer än ord någonsin kan beskriva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar