tisdag 25 oktober 2011

Vill ha min lön!

Har nog aldrig längtat så mycket efter min lön som jag gör nu! Behöver färga mitt hår, plus att jag köpte nya sims pets och sen räkningar på det. just nu finns det 14 kr på mitt konto hahaha! 
Inte lätt!

Leo och jag var ute och sprang igår. Det var JOBBIGT! men jag höll en hastighet som gör att jag klarar en mil under timmen. Dock spydde jag när vi kom i mål. Var ju inte riktigt planerat. Men ja, det kan visst hända ibland. Pressade mig till det yttersta och jag är nöjd!

I morgon (Onsdag) så kommer vi göra om samma sak igen, om mina knän håller för det. Det blir vila idag i alla fall! 

Leo ska spela med orkestern idag, så jag lär laga mat innan han kommer hem. Vi har dock knappt någonting hemma haha! Så vet inte riktigt vad jag ska kasta ihop! Men det visar sig :)

Nu vila i alla fall :) hihi!


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar