torsdag 6 oktober 2011

Torsdag

Veckan är snart slut, var tar tiden vägen? 
Idag jobbade jag och Mariann supersnabbt på jobbet. Så vi var faktiskt klara redan klockan två. Direkt jag kom hem så började jag städa och dona här hemma. Såg ju verkligen förjävligt ut här!! (Illa!)
Så nu känns det som vårt hem igen, och det ger mig ett försprång i morgon när jag ska städa inför festen samt släktbesöket.

Borde skriva en lista med saker jag behöver köpa inför kalaset. Men har ingen ork. Mina ben är helt slut och jag är helt slut. Borde börja med mat också, men har jag orkat det då? Näää. Min kropp är död. Jag behöver vila en stund :) tagit ett glas juice och vilat lite!

Riktigt tråkigt väder ute. Grått, blött, kallt och regnigt! 

Men man får inte vara bitter :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar