söndag 2 oktober 2011

Topploppet

Igår var det topploppet. Så vi längtat och väntat på att det skulle bli dags. Är jag nöjd över min prestation? I början var jag inte det, som alltid. Men är man självkritisk så är man hehe :) Man önskar väll alltid att man kan göra bättre antar jag. Jag hade som mål att slå min förra tid. Men det gick inte. 2 minuters försämring från Blodomloppet. Terrängen var lite hårdare på detta lopp än förra. Men nu vet jag hur banan ser ut och nästa år kommer jag slå tiden. :) Nu får vi hoppas att det går bra den 19onde November då jag ska springa Tömilen.
Där skulle terrängen vara ännu hårdare så vet inte riktigt vad för mål jag ska sätta där (1h såklart!!)

Min tid på blodomloppet var 1h 3 minuter.
Min tid på Topploppet var 1h 5 minuter

Jag bjuder på lite bilder från loppet :) Vare sig Leo vill eller ej ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar