måndag 3 oktober 2011

My love to you never dies.

Du är det bästa som hänt mig. Du är fjärilarna i min mage och lyckotåren i min ögonvrå. Du är glädjetjutet i min strupe och ständigt i min tanke. Du får mig att hoppa på rosa moln, såna där fluffiga saker på himmelen. Med dig känner jag mig som man gjorde på dagis, då allt var så enkelt. Man blev liksom bästisar direkt fastän man inte kände varandra. Livet är ett äventyr med dig. 

Jag ser en framtid med dig och det har jag aldrig gjort med någon. Jag ser allt det där som man vill nå när man blir äldre, tillsammans med dig.
Idag skojade en unge på dagis att jag var 47, för att jag var vikarie för en annan (om hon var 47 så var jag automatiskt det med). Tanken på att åldras skrämmer inte mig, så länge jag är med dig. Vad spelar åldern för roll när man delar sitt liv med någon?

I mina ögon är du vacker, det ska du veta.
Lämna mig aldrig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar