måndag 10 oktober 2011

Måndagar i all ära.

Det är måndag, ny vecka, nya tag. Eller hur brukar man säga?
Jag började i alla fall städa på Enavallens idrottsplats idag. Typ vidrigaste plats jag varit på i mitt liv! USCH.
En toalett var det stopp i. (luktade verkligen skit där, städade självklart inte den toaletten) och i ett omklädningsrum var det sprit och champagne på hela golvet för att fotbollslaget hade firat att de vunnit årets sista match. Skorna fastnade i golvet och gräset satt fast och gick inte att sopa upp. Ja, jag kan ju säga att detta jobb gjorde mig ordentligt svettig! 

Idag skulle jag åka till YP-kläder och prova ut arbetsbyxor. Det gick jättebra, tills jag kom till regementet/stenvreten. Då small mitt bakdäck och det blev punka på bakdäcket!! ACK! så jag fick gå sista biten till YP. Hämta ut mina byxor, och sen gå tillbaka till cykeln och släpa den hem.


Fick inte min Luffys idag som jag hoppats på. Men beställde den i och för sig i Fredags eftermiddag så det kan ju dröja några dagar med frakten innan den kommer. Så får tappert vänta och längta tills den kommer! :)

Myser under filten så länge :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar