måndag 3 oktober 2011

Måndag, ny jobbplats!

Det är måndag, och idag fick jag jobba på Hummelstakolan i Hummelsta. Detta innebar alltså att jag hade att välja mellan att cykla till jobbet eller att åka buss. Jag valde cykling eftersom bussen är så skamligt dyr!! 40kr enkel resa för 8km??

Nej så hurtbullen tog cykeln till och från jobbet i regnet.
Var lite förvirrande att börja städa på ny skola, men tack vare snäll och hjälpsam personal så lyckades vi pussla ihop det på något vis jag och den andre vikarien :)

Är helt slut nu när jag kommit hem, och jag ska ta och hoppa in i duschen alldeles strax för att duscha bort svetten. Sen lär jag fixa någon mat. Leo hämtar hem BMWn idag från Uppsala med Gustav och efter det ska de spela badminton så då får lotten för matlagning falla på mig :)


PUSS på er!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar