torsdag 13 oktober 2011

Kallt kallt kallt

Det är verkligen kallt ute nu. Dags att plocka fram mössa, vantar, höstjackan, vinterskorna, tjocktröjan, ja alla de där kläderna som man egentligen inte orkar pracka på sig men som man nu tvingas sätta på sig om man inte ska frysa ihjäl. Men hösten är fin, och man bör inte klaga så länge solen lyser såhär härligt mysigt.

Jag längtar till Halloween. Inte för det här med häxor eller nånting. Men för att då kan man pyssla en massa. Köpa pumpor och gröpa ur. Pynta med höstlöv och annat höstigt <3 Åååh jag är verkligen ett höstbarn av en anledning. Trist med kylan bara!

Sitter och kollar på ryan airs hemsida typ varje dag. Fan vad sugen jag är på att ta en spontanresa till England och hälsa på lillsyrran. Vi har verkligen inte setts på jätte länge!

Min och Johans pumpor Halloween 2008. Min är den med rund mun. Söta va? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar