måndag 31 oktober 2011

Gymkort och annat!

Har träningsvärk till max! För idag hade vi storstäd på jobbet, och ska ha det även i morgon. Sen vet jag inte om jag kommer få något mer jobb den här veckan. Det visar sig.
Passade i alla fall på att teckna ett halvårskort på Friskis och Svettis idag med Sara medan jag har pengar. Lika bra! Lokalerna var superfina och jag blev riktigt taggad. Har pajat knät så jag kan inte springa just nu heller. Så kommer bli mycket gym för mig nu resten av veckan. Vill ju inte vara skadad på Tömilen liksom :)

Jobbar till ett i morgon eftermiddag, sen ska jag dra till gymmet med Sara :) Inviga Friskis och Svettis! Ska ge mig på roddmaskinen bland annat! Taggad!!

Har gjort matlåda till mig och Leo också. Kallrökt lax med potatis och romsås. Får duga, jag orkade inge mer avancerat hehe!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar