måndag 24 oktober 2011

Fräcka människor!

Det gick bara fint att jobba idag. Jag slet som ett djur, min gruppchef ville att jag skulle stanna 2 timmar längre. Men kunde inte på grund av den anledning att jag skulle till Coop för intervju.

Kom en timme för tidigt till coop. Så jag köpte en smörgås och en frukt till lunch medan jag väntade. Stod då och kollade på några killar som stod och pantade burkar i Coop tröjor. De kanske var fjorton-femton år gamla och hade 5 stora sopsäckar med pantburkar. Jag stod i entrén och käkade min smörgås och en alkis stod några meter ifrån mig och kollade på killarna som pantade burkar. Sedan gick mannen fram och läste lite på den andra pantmaskinen. Plötsligt tar han en av pantpåsarna och börjar gå ut ur butiken. När en av killarna konfronterar honom säger han att påsen är hans och går sin väg??!?! Vad sjutton?? Killen följer efter alkisen men då hotar alkisen honom.

Vilken syn, vilken fräck människa :S
Inte nog med det så kommer gubben tillbaka typ en kvart senare för att försöka panta burkarna xD Smart kille! i alla fall kommer det en kille från coops personal och försöker ta ifrån gubben pantpåsen, men gubben skriker och drar i killens arm och rusar ut ur butiken med påsen. Några coop killar följer efter honom. Ser inte vad som händer sen för jag följde inte efter. Men vilken fräck alkis. Blir så arg när jag ser hur fräcka de är. Typ skaffa dig ett jobb och sluta drick så kanske du har råd med mat istället för att stjäla andras pengar??

Respektlöst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar