tisdag 11 oktober 2011

Dagarna går, idag är det tisdag. Skulle kunna skriva ännu ett sånt där inlägg där det står idag har jag bla bla bla. Men jag känner inte alls för det. Vädret har varit toppen. Jag mår toppen. Jag fick hem en sak i brevlådan idag. Spara eller ge med det samma? Hade tänkt spara, men kan jag någonsin hålla mig? Nej jag kan ju inte det!! Vill ge och ge och ge. Det bästa som finns är att ge och visa uppskattning. Jag älskar att göra folk glada.

Hur kan man inte älska att se leendet på någon annans läppar och se glädjen över en present som personen fått. Fast det finns ju också en rädsla att personen inte ska gilla det man ger dem. Jag hoppas att min present kommer bli uppskattad. För jag har lagt ned otroligt mycket tanke och omsorg bakom den.

Det viktigaste med presenter för mig, är att man lagt en tanke bakom dem. Det måste inte vara dyrt eller något exklusivt, bara det finns en tanke bakom. Att man faktiskt ansträngt sig och valt sin present med omsorg! Att köpa presenter till folk är självklart svårt. Men "tanken räknas" räknas bara om man verkligen lagt tanken bakom och inte köpt något bara för att!

Så resonerar jag i alla fall :)

TV och sen sova bredvid mitt hjärta. Älskade kärleken.

Såg denna film idag förresten. Har fått en slags kärlek för transformers filmerna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar