lördag 29 oktober 2011

Besök av barnpatrullen!

Idag var Jessica och Bobbo här med Lucas, Didrick och deras nya lilla tillskott Amanda. Sugen på att skaffa barn efter detta besök? Absolut inte! haha! Tillräckligt utmattande att se andras barn fara runt i 380 och ta i allt, spilla överallt, kladda, skrika, dampa ;)

haha nää jag har inte tänkt ha barn förrän jag blir typ 27 haha ! Så jag har några år kvar!

Visste knappt hur man skulle hålla i Amanda, aldrig hållit i en sån liten bebis förut. Så det var lite läskigt. Vart är upp och ned på den liksom? haha nää så illa är det inte jag lovar hihi!


Väldigt trevligt att de kom i alla fall och höll mig sällskap eftersom Leo inte varit hemma sen tio i morse och fortfarande inte är hemma. Skulle hålla på och bära ved, men jag tvivlar en hel del på att de fortfarande håller på och bär ved. Men vad vet jag i och för sig. Ska inte dömma utan fakta.


Fest ikväll tydligen.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar