lördag 17 september 2011

Vinkväll, pojkvänsfritt, vad ska man göra?

Riktigt kul kväll igår!
Grymt roligt att bara käka räkor, bröd, ost, dricka vin och bara vara.
Mycket skratt, mycket snack och alldeles för mycket att dricka. Jag drack upp allt jag hade med mig men blev inte sååå full ändå! (andas ut) haha ;)

Mot midnattstiden kom pojkarna för att hämta sina damer, men jag, Sara och Maria avslutade kvällen på MAX. Har väll blivit en standardgrej nu mer? ;) haha!

Idag har Leo åkt till Tängbo. Skulle följt med först, men insåg väll att jag skulle tröttna där ute allt för fort. Jag har sällan något att göra när vi är där. Så ja, jag stannade kvar i stan. Vad ska man hitta på tro?

"När katten är borta, dansar råttorna på bordet" - Kanske? Kanske inte. Vi får väll se haha!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar