torsdag 8 september 2011

Torsdag åter igen

Tiden går fort, mycket fort. Torsdag idag. Jag har jobbat, varit till Uppsala för en kortare intervju samt varit på Sallad och Sånt och käkat med Maria.

Intervjuen har jag inte så mycket att säga om. Den var 5 minuter lång. Hur gör man ett orförglömligt intryck på fem minuter? Jag vet inte. Han prata om att det var så många bra kandidater som sökt att han kanske blir tvungen att lotta vem som ska få tjänsten. Han ställde inga direkta frågor förutom om jag var ute efter att jobba ett par år och inte börja plugga efter ett tag. Mycket mer än så var det inte, han var stressad och det fanns inte tid till att ställa några frågor. Han ville bara ha ett fysiskt ansikte och ett intryck. Okej?
Jaja, inte skulle man få något svar förrän om två veckor heller. Jysk hör av sig på Onsdag. Antar att man får hoppas på Jysk mest. Även fast den tjänsten inte heller var som jag trodde att den skulle vara.

Är något någonsin som det verkar vara?

Aja, glömde min nyinköpta tröja från Gina Tricot på bussen också. Så det känner man väll sig lite smått nere för. Jag som var så glad över den. Jaja, ingen idé att gråta över spilld mjölk eller vad brukar man säga?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar