tisdag 20 september 2011

Tisdag

Det gick otroligt fort att jobba idag. Fastän jag var sjukt trött i morse när jag vaknade!
Måste varit den där löprundan igår som gjorde mig så trött. Så jag har i alla fall sovit en timme. Fast vet inte om det gjorde mig något piggare? Snarare tvärt om. Försöker hitta motivationen att förbereda Leos och min middag. Tänkte mig fläskfilégryta idag med färska champinjoner. Ska bli gott, bara jag orkar ta itu med det haha!


Det är verkligen grått ute. Fyfan, jag brukar normalt sätt älska hösten. Men när det ser ut såhär ute så tycker jag inte om den alls. Jag är så sjukt trött, och det märks att det blir värre ju närmre vintern vi kommer. Kanske borde köpa mig lite typ omega 3 tabletter så man blir piggare? Hade vädret varit fint hade jag kunnat ta med min kamera ut på lite fotografering, men verkar bli en soff-liggar-kväll. Leo har orkestern ikväll och jag sprang ju igår, så det får definitivt bli soffan ikväll. Jobbar 8h i morgon så man lär ju va pigg och alert.

Jysk skulle förresten ringa senast idag om tjänsten, men de har fortfarande inte ringt, så antar att det inte blir att de ringer idag. Jag menar, klockan är ju snart fyra! Men de stänger väll iofs inte förrän sju. Så det visar sig!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar