onsdag 7 september 2011

Fredag

Japp jag lägger upp lite inlägg för de olika dagar som jag nu icke har uppdaterat.
Fredagen blev en otroligt lång resa. Från Enköping till Tängbo och från Tängbo till Sorsele. 79 mil lång resa. Många trevliga stopp på vägen. Man var otroligt trött när man äntligen nådde River Hotel.
Det var ett väldigt mysigt hotell. Vi fick ett dubbelrum för oss själva jag och Leo med dusch och toalett :) 


På vägen upp fick jag två mycket trevliga samtal. Det ena var från Ylvas gamla chef (städservice i Enköping) som undrade om jag ville jobba. Vilket jag självfallet tackade ja till. Någon timme senare ringde en Thomas på Jysk i Enköping som undra om jag vill komma på anställningsintervju hos dem. Vilket jag också tackade ja till.


På måndagen fick jag ett mejl ifrån Holmlunds i Uppsala som även de ville träffa mig för intervju :)


Hey kompis det går bra nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar