tisdag 13 september 2011

Att laga mat tillsammans

Jag och Leo försöker laga mat tillsammans varje kväll. Oftast i alla fall. Tycker det är bra. Mycket gemenskap, det är mysigt. Jag kan typ ingenting i köket (haha), så Leo lär mig. Även om det kan bli lite sura miner ibland så uppskattas det. Vad Leo än tror. Klart man kan bli lite frustrerad när det inte blir som man vill eller om man missat något väldigt enkelt (typ som skurmaskinen idag höhö, skillnaden är att när man gör fel i köket så är Leo Inte sen med att berätta det ;)).

Vi gjorde typ pannbiff och potatismos, och med typ så menar jag att jag inte hade någon buljongtärning och ingen soya och lökbitarna blev lite för stora och för lite krydda (listan är lång haha) ;) men det gick tillslut att äta i alla fall, till och med gott!

Min förkylning är väll lite bättre. Jag är i alla fall inte lika trött allmänt. Men jag har hosta och snuvig näsa. Knarkar mig hög på huvudvärkstabletter och nässpray. :)

Nu blir det TV resten av kvällen och sen sova för att ladda inför 5 timmars pass i morgon. Jobbat 8h måndag och Tisdag då Janni varit sjuk. Men i morgon kommer hon tillbaka och då får jag gå tillbaka på 5 timmar.
 I morgon skulle Jysk höra av sig också. Får se om man får någon tjänst eller ej!

PUSS

Jag och Leo om några år? hahahahha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar