tisdag 23 augusti 2011

Tisdag

Det är bara tisdag, men känns som att det borde vara typ onsdag eller torsdag. Haft fullt upp dessa två dagar och i morgon har jag lika fullt upp då med. Idag har jag i alla fall varit på lite mer jobbsök, mina CVn tog slut igen. Helt slut denna gång, så jag har inte ens något att kopiera.. Ack! Men det är väll bara att se till att skriva ut lite fler sen. Fan vi behöver en skrivare!

Jaja, jag försöker hitta motivationen till att dra ut och springa. Den är som bortblåst men jag vet att jag måste, eller måste. Men jag vill!! Så ska rota fram träningskläderna ur tvättpåsen snart, eftersom det inte gick att tvätta i söndags som planerat så får jag lov att ta på mig svettiga träningskläder. Euuh jag vet. Men vad ska man göra liksom? Bara att kleta på sig dem och dra ut och avverka löprundan. Är ju inte långt kvar till loppet nu! :)


Jaja, smälta gröten jag precis ätit och sen dra ut och springa.

PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar