onsdag 17 augusti 2011

Tillbaka i barndomshemmet.

Första jobbkvällen för denna vecka är avklarad, och jag är för första gången på fler år tillbaka i barndomshemmet i Årnebo hemma hos pappa och Yvonne. Blandade känslor, bra som mindre bra gällande denna plats. Mycket som förändrats, mycket som inte förändrats. Tänka sig att man växt upp i detta hus. Detta är den plats man bodde i tills dess att man flyttade hemifrån på riktigt. Mamma och pappa uppfostrade oss här tills dess att de separerade för många år sedan. Men jag bodde här successivt tills jag 18-19 år gammal.

Ska bo här den här veckan och sen nästa vecka. Sen är min tid på Coop Nära över, och mitt liv i Enköping börjar på riktigt :) härligt! Mitt liv börjar på riktigt.



För er som inte vet så ser pappas hus ut på följande vis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar