torsdag 11 augusti 2011

Räkfrossa

Igår var vi på restaurang, jag, leo, sara, måfors, Gustav och Fia. Vi var på en så kallad Räkafton.
Riktigt trevligt var det :) käkade räkor som aldrig förr :) riktigt mys också. Man fick paj och annat också. :)

Kul att göra något annorlunda :)

Idag är det torsdag, det betyder att jag far mot fagersta :( ska jobba 18-23 idag och i morgon. Sen får jag åka hem igen två dagar innan jag måste åka tillbaka igen. Blivit bortskämd med min 1 veckas "semester". Trivs så bra med att få vara i Enköping, mitt hem. Här känner jag mig som hemma nu, och det är att säga mycket från min sida då jag aldrig känt mig som hemma någonstans till 100%. Det blir väll lätt så när man varit ett "pendelbarn". Flyttat fram och tillbaka mellan sina föräldrar, internatskola och liknande. Men jag är glad för det :) det har gjort mig till en stark person.

Ska strax masa mig upp och käka frukost. Sen blir det en vända i spåret. Måste ju komma igång igen, skulle sprungit igår men regnade verkligen hela dagen!! illa!

Får bli en vända sen i morgon också :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar