tisdag 16 augusti 2011

mot fagersta... :/

Tisdag, usch idag åker jag tillbaka till Fagersta :(
Vet inte när jag får komma hem igen heller, om det blir den här helgen eller någon gång nästa vecka.
Men bara att försöka hålla humöret uppe. Det är ju inte långt kvar tills jag slutar på servus :/

Sen blir det att skriva in sig på arbetsförmedlingen igen. 2 år senare. Det trodde man inte, men man borde ju förstås ha förstått det. Att Servus inte skulle vara för evigt, eftersom man aldrig fick någon riktig anställning där och aldrig kommer få.

Så får söka lyckan på någon annan butik, eller någon annan bransch.

Just nu håller jag i alla fall på och färgar mitt hår :)
Började bli dags, var väldigt rödhårig i hårbotten hehe :) och ett bröllop närmar sig ju med rasande fart, så då lär man ju se lite vettig ut i alla fall :)

Puss

2 kommentarer:

  1. Precis, håll humöret uppe.
    O så skickar jag en styrkekram :)!!

    /Sara p

    SvaraRadera