fredag 19 augusti 2011

Fredag åter igen.

Dagarna bara flyger iväg här i Årnebo.
Idag är det fredag. Snart får jag Äntligen träffa min kärlek igen!
Fina underbara pojkvän.

Har väll tänkt att dra ut och springa idag, de pratar om regn på eftermiddagen. Men vi får väll hoppas att det inte blir pissregn i alla fall. Får inte tappa motivationen på löpträningen nu när det går så bra!

Blir i alla fall att sova hos mamma och Kenneth i natt, för ikväll jobbar jag 18-23 och i morgon bitti 06.30-12
Morgonpassen är mina hatpass verkligen xD men blir väll så när man är van vid att jobba kvällspass och sen sova till minst tio hehe ;)

Är på bra humör i alla fall :) Vaknade halv tio idag och kände att det lika bra var att gå upp. Ska snart äta frukost också. Måste ju ha energi innan jag drar ut och springer! Viktigt, viktigt!

Om man inte passar sig kanske man kommer och ser ut så här sen ;) Har en app på mobilen så man kan göra om sig till väldigt överviktig, så jag skulle se ut såhär om jag var tjock :) inte allt för ful ändå eller vad tycker ni? hahahahha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar