fredag 26 augusti 2011

Det där med frisyrer.

Det är ganska många som frågar mig om jag plattar mitt hår varje morgon? Sanningen är den att jag inte plattar mitt hår alls.
Jag är den tjejen som önskade att jag hade Hollywood-svallet eller åtminstone lite troll-look med så där busigt rufsigt hår som bara en liten skara människor är belönade med.
Sanningen är den att mitt hår ALLTID är superplatt, om jag inte kämpar med att tupera, locka eller spraya till fördärvet.

Jag har en platt-tång som jag fick av min mamma när jag fyllde nitton, men jag har bara använt den några få gånger. Mina kompisar brukar använda den dock :)




Däremot har jag en locktång som jag använt många gånger för att få lite söta lockar i håret, den är super bra. Det är en röd OBH Nordica som jag lyckades fynda på Tradera för endast 63kr (den var alltså ny). Den kostar egentligen över 300-400kr i butik. Så det var ett riktigt bra köp :)





Så här kan mitt hår se ut när jag ha lockat det. Lite skoj att ha lite olika frisyrer ibland :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar